29 Aralık 2010 Çarşamba

Who's that girl?

Seni son gördüğümde tarih 27.06.2009 idi. Bu girdiyi o yüzden hazırladım. Sanki seni son kez göreceğimi biliyormuşum gibi... Dolduracaktım burayı o gün ama olmadı. O gün bugün müş.

Bugün 29.12.2010, dün gece rüyamdaydın yine, aynı kıyafetin, aynı duruşun, aynı hareketler, tavırlar...

KİMSİN ULAN SEN!

Hafif açık renkli mavi jean pantolon, zor girmişsin içine belli, ama kilolu olduğundan değil, pantolon çok dar. Zaten çok cılızsın, en sevmediğim. birde üzerine kumralsın. kahvrenginin kahverengisi saçların. sevmiyorum ama saçların uzun ve düz diye avutuyorum kendimi. Beyaz, boğazlı dar bir kazak tarzında bir şey giymişsin. Kazak dediğime bakma ince bir şey, yakışıyor da sana. He unutmadan söyleyeyim, benden 3-5 santim uzunsun. Ha ama sarı timberland botlardan dolayı mı bilemicem.

İşin garip tarafı seninle olduğumda rüyalar aleminde falan değilim. Daha önce yaşadığım şeyleri görüyorum. Atıyorum daha önce arkadaşlarımla parkta oturup muhabbet ettiysek. Aynı yer, aynı konuşmalar... Ama bu sefer yanımda sen varsın lan. (Kerpeten Ali) Neyse...

Abuk subuk şeyler de yapmıyoruz seninleyken he, kolkola yürüyoruz, elele tutuşuyoruz, öpüşmüyoruz bile. Ama ikimizin içinde de, hayatımız boyunca aradığı huzurdan oluşan sıçak gülümseme ve rahatlık var.

Gelelim işin en acı noktasına... yok, yok, "bu bir rüya olduğu için her sabah kalktığımda bileklerimi kesmek istedim" edebiyatı bekliyorsanız eğer, çok büyük bir hata yapıyorsunuz.

İşin en acı noktası, suratını göremiyorum senin!!! Sadece ağzındaki gülümseme var, ne gözlerin ne burnun ne de kaşların falan... göremiyorum. Rüyalarıma girdiğin en az 15 rüya içinde neden suratına şöle geriden bir bakmak, seni genel olarak süzmek aklıma gelmez ki. Tam değilsin sen bir şeyler eksik sende. Suratın yok. Belki şu hayatım boyunca milyonlarca kez karşıma çıktın. Ama suratını bilmediğimden seni tanıyamıyorum. Adını bile bilmiyorum. işte eksik bu! Seni tanımıyorum...

KİMSİN ULAN SEN?


Sadece hayalperestler bir rüyanın peşinden koştururlar. Ben hayalperest miyim? Karşıma çıkan fırsatları bir rüya uğruna geri çevirmediğime göre. Değilim.

Hiç yorum yok: